Na plánku hry, který jste obdrželi emailem najděte úkol číslo 1. U úkolu číslo 1 je uvedené telefonní číslo, zavolejte na něj.
ÚKOL 1: NEMŮŽEME NAJÍT ZAČÁTEK HRY
Hra začíná v Riegrových sadech na souřadnici na mapě (X26, Y24) u sochy Františka Ladislava Riegra. K soše se dostanete nejjednodušeji vstupem do parku, který je na rohu ulic Italská a Na smetance.
ÚKOL 2: NEVÍME CO SE SYMBOLY
Prohledejte pořádně sochu F.L. Riegra, podívejte se ze všech stran.
ÚKOL 2: NEDOKÁŽEME NA TO PŘIJÍT, CHCEME JÍT DÁL
Správný znak je znázorěn na zadní straně sochy F.L.Riegra. Jedná se o třetí znak na herní mapě, jděte tedy na souřadnice (X20, Y25).
ÚKOL 3: NEMŮŽEME NAJÍT KOSTKU
Ujistěte se, že stojíte na správném míste (X20,Y25), v bezprostřední blízkosti malého hřiště, které je obehnáno MŘÍŽÍ(!).
ÚKOL 3: NAŠLI JSME KOSTKU, ALE NEVÍME JAK NA TO.
Na kostce kterou jste našli se nacházejí čísla. Zkuste kostku porovnat s obrázky v herní mapce a dosaďte je místo otazníků.
ÚKOL 3: NEDOKÁŽEME NA TO PŘIJÍT, CHCEME JÍT DÁL
Když dosadíte čísla z kostky do obrázků v herní mapce a spočítáte příklad, vyjdou vám souřadnice (X10, Y26), jděte na tyto souřadnice.
ÚKOL 4: NEMŮŽEME NAJÍT TO CO MÁME ŘEŠIT
Ujistěte se, že stojíte na správném místě (X10, Y26), blízko hlavního vchodu do SOKOLA. Hledejte monument se siluetou člověka.
ÚKOL 4: NAŠLI JSME MONUMENT ZNÁZORNĚNÝ V PLÁNKU, ALE NEVÍME CO DÁL
Porovnejte monument s obrázkem na hracím plánku. Na obrázku jsou dva otazníky...
ÚKOL 4: NEDOKÁŽEME NA TO PŘIJÍT, CHCEME JÍT DÁL
Na monumentu je znázorněna silueta člověka s rukami podél těla a na schodu napsáno "TUŽME SE". Celé znění věty tak zní: Sejdi tři schůdky a jdi rovně na první rozcestí. Poté se vydej doleva do kopce cestou podél plotu. Až dojdeš k dalšímu rozcestí. Poté jdi doprava na malé náměstíčko.
ÚKOL 5: NEVÍME ZDA JSME SPRÁVNĚ
Měli byste se nacházet na malém náměstíčku se sochou dívky s obručí. Ujistěte se, že jste šli od monumentu podle následujících slov: Sejdi tři schůdky a jdi rovně na první rozcestí. Poté se vydej doleva do kopce cestou podél plotu. Až dojdeš k dalšímu rozcestí. Poté jdi doprava na malé náměstíčko.
ÚKOL 5: JSME NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ, ALE NEVÍME CO DÁL
Jděte k soše dívky a zkuste se skrz obruč podívat směrem, kterým se dívka dívá na STROMY.
ÚKOL 5: NEDOKÁŽEME NA TO PŘIJÍT, CHCEME JÍT DÁL
Skrze obruč bylo vidět uskupení stromů, které je znázorněno na jednom z obrázků (X23,Y3) - jděte na tyto souřadnice.
ÚKOL 6: NEVÍME ZDA JSME SPRÁVNĚ
Ujistěte se, že jste na souřadnicích (X23, Y3) v ulici Vozová, pár metrů od východu do ulice Italská. Zkuste podél zdi najít uskupení znázorněné v plánku.
ÚKOL 6: JSME NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ, ALE NEVÍME JAK NA TO
Cihly mají různé velikosti a každá má jinou hodnotu. Dokážete do otazníků na obrázku doplnit správné hodnoty?
ÚKOL 6: NEDOKÁŽEME NA TO PŘIJÍT, CHCEME JÍT DÁL
Po sečtení cihel různých hodnot vyjde tajný kód 8778. Jděte na souřadnice, které jsou napsané v plánku (X27, Y19). Až najdete ježka, použíte tento kód.
ÚKOL 6: NEDOKÁŽEME NAJÍT JEŽKA.
Ujistěte se, že jste správně (X27, Y19), v Italské ulici u parku, nedaleko autobusové zastávky a hledejte bílou dodávku s ježkem. Nezapomeňte použít tajný kód 8778.
ÚKOL 6: NEDOKÁŽEME SE DOSTAT DO DODÁVKY
Do dodávky se dá dostat pouze bočními dvěřmi dodávky. Kód k petlici je 8778. Poté co zadáte kód, je potřeba zarážku u petlice zastrčit, na dveře trochu zatlačit (červená značka) a pomoci madla dveře otevřit.
TAJNÉ MÍSTO: JSME TADY, ALE NEVÍME CO DĚLAT
Nejprve zkuste osvobodit klíček z labyrintu a použít ho. Dopis v psacím stroji jste už četli CELÝ?
TAJNÉ MÍSTO: DOPIS JSME ČETLI, ALE NEVÍME CO DÁL
Zkuste se podívát pořádně pod stoleček, je tam magnet. Nevidíte kolem sebe něco kovového, co rukou nevytáhnete?
TAJNÉ MÍSTO: S MAGNETEM SE NÁM NEDAŘÍ
Chce to trochu šikovnosti a trpělivosti... Pokud to vzdáváte, tak pod klíčem je napsáno slovo POMOC a není tam jen tak pro nic za nic.
TAJNÉ MÍSTO: MÁME VŠE OTEVŘENÉ A NEVÍME CO TEĎ
Ve skříňce vedle labyrintu je akumulátor, předpokládám, že jste ho již zapojili do rádia? Pokud to pro vás není nic nového, tak prozkoumejte vytrínu s vynálezy UV svítilnou.
TAJNÉ MÍSTO: SVÍTILNOU NIC NEVIDÍME
Nedržíte obyčejnou svítilnou, ale UV svítilnu. Zkuste si posvítit na visačky ve vitríně s vynálezy. Pokud je zde příliš světla, pomocte si a zasťinte vitrínu.
TAJNÉ MÍSTO: ZNÁME ČÍSLA, ALE NEVÍME CO S NIMA
Sledujte blikající světýlka u vynálezců a zkuste vynálezy přiřadit k nim. Světýlka blikají v nějakém pořadí.
TAJNÉ MÍSTO: ZNÁME ČÍSLA, ALE NEVÍME POŘADÍ
Blikající světýlka určují správné pořadí vynálezců: 1. Edison - číslo pod žárovkou = 3 2. Da Vinci - číslo pod obrazem = 6 3. Pythagoras - číslo pod trojúhelníkem = 2 4. Tesla - číslo pod kabelem do elektřiny = 7
výsledné číslo je 3627
TAJNÉ MÍSTO: ZNÁME ČÍSLA I JEJICH POŘADÍ, KAM JE ZADAT?
Hledejte kolem sebe nápis krví... volejte rychle!!!
TAJNÉ MÍSTO: NĚJAKÝ PŘEDMĚT NEFUNGUJE
Použijte skříňku s náhradami, kód je 777. Vyndejte si pouze to co potřebujete.
FINÁLE: NEMŮŽEME NAJÍT MÍSTO KAM NÁS POSLAL PÁN
Běžte na souřadnice (X27, Y27), je to Italská 32,
FINÁLE: JSME NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ, ALE NEMŮŽEME OTEVŘÍT
Kód 8383 zadejte do malé černé schránky s ježkem v kleci ukryté na dveřích. Schránku otevřete tak, že ji zeshora vyklopíte ZA JEJÍ ČERNOU ČÁST. Do domu nechďte.. :)
JSME ÚPLNĚ V KONCÍCH, NEPOMOHLA NÁM ŽÁDNÁ Z NÁPOVĚD
Nezoufejte, pokusíme se vám pomoct na telefonu: 799 512 727 731 462 730